طراحی آگهی برای تبلیغاتی

چرا طراحی آگهی برای تبلیغاتی مهم است؟

طراحی آگهی برای تبلیغاتی ، مزیت‌های زیاد تبلیغات در کسب و کار شاید بر هیچ کس پوشیده نباشد

اما برخی اوقات بعضی از صاحبان کسب و کار از آن روی‌گردان می‌شوند و اهمیت زیادی به آن نمی‌دهند

که شاید اصلی‌ترین دلیل این موضوع کم‌تر هزینه کردن و نگه داشتن سرمایه است. اما به شما ثابت

خواهیم کرد که تبلیغات به طور مثال با استفاده از شرکت تبلیغاتی در کرج تا حد زیادی سرمایه‌تان را

به شما بازمی‌گرداند و سود شما را چندین برابر افزایش می‌دهد.کارشناسان بازاریابی و بازرگانی معتقد

هستند که تبلیغات حکم ستون فقرات برای بازاریابی را دارد و به طور کلی تبلیغات را نحوه‌ای از ارتباطات

منظم و هدفمند می‌دانند که با استفاده از شیوه‌های خلاقانه و هدفمند (تبلیغات محیطی)می‌تواند

مخاطبان را جذب و ترغیب به استفاده از محصول و یا خدماتی بکند.

به طور کلی تبلیغات بر ضمیر ناخودآگاه مخاطبان تأثیر می‌گذارد. همین تأثیرات نامحسوس و آرام می‌توانند

به مرور زمان تأثیر زیادی بر روی مخاطبان بگذارند و یک کسب و کار را به سوددهی بالا برسانند. این تغییرات

کوچک و نامحسوس بعد از مدتی به چشم خواهند آمد و تأثیرات آن آشکار خواهد شد. هرگاه به تأثیرات یک

تبلیغ که به واسطه طراحی آگهی حرفه‌ای که برای آن انجام شده است فکر می‌کنیم، بدون شک به نحوه

تأثیر تبلیغ بر روی یک نام تجاری خاص می‌اندیشیم. این تأثیرات بعد از طی کردن یک سیر منظم در تبلیغ اثر گذار خواهد بود.

فروش بیشتر با طراحی آگاهی

بررسی دلایل نیاز هر کسب و کار به تبلیغات و طراحی آگهی

این روزها مزیت‌های تبلیغات برای کسب و کار و تأثیری که بر روی معرفی و میزان فروش یک محصول می‌گذارد

بر کسی پوشیده نیست. برندها و شرکت‌های مختلف با تبلیغات پی در پی و حرفه‌ای که دارند سالیان سال

است که مخاطبان خود را جذب کرده و هر روز بیشتر از دیروز جایگاه خود را در بازار مستحکم‌تر می‌کنند.

در ادامه برخی از دلایل مفید بودن تبلیغات و پیدایش شرکت تبلیغاتی برای کسب و کار شما را با هم مرور می‌کنیم.

گسترش بازار

تبلیغ، به صاحبان کسب و کارهای مختلف این امکان را می‌دهد تا بازار فروش محصولاتشان را گسترده‌تر کنند.

همچنین تبلیغ کردن باعث کشف بازارهای جدید برای محصولات می‌شود و بازارهای موجود را نیز حفظ می‌کند؛

از طرفی دیگر تبلیغات نقش مهمی در ایجاد ارتباط میان محصولات صاحبان کسب و کار با مشتریانی دارد که با آن‌ها

فاصله زیادی دارند و کمتر امکان دسترسی وجود دارد، ایفا می‌کند. به طور مثال تبلیغات در سمنان برای کسب وکارهای

این استان روش های تبلیغاتی جذابی را ارائه می دهد که با استفاده از آن ها رشد سریعتری در بازار بوجود می آید.

افزایش فروش

تبلیغ اصولی و مناسب، امکان افزایش فروش محصولات را افزایش داده و بر میزان فروش تأثیر مثبت دارد؛ به عبارت

دیگر با هزینه کردن در بخش‌های مختلف تبلیغات میزان فروش به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد و فروش به مراتب

آسان‌تر می‌شود. البته هر تبلیغی نمی‌تواند منجر به فروش شود بلکه تنها تبلیغاتی که به صورت هدفمند طراحی

می‌شوند می‌توانند کسب و کارتان را در این مسیر هدایت کنند.

از رقیبان خود عقب نمی‌مانید

تبلیغ مؤثر، ابزار بسیار سودمندی برای مواجهه با فشار رقبا در بازار است. در حقیقت تبلیغات ادامه دار و با برنامه،

یکی از راه‌های مؤثر برای حفظ محصولات در مقابل رقباست و یک تبلیغ برنامه ریزی شده و طراحی آگهی

حرفه‌ای است که می‌تواند شما را از سایرین متمایز کند!

با رعایت این اصول آگهی خود را تأثیرگذارتر کنید

اهداف مهم برنامه‌های تبلیغاتی، رسیدن به بیشترین مخاطبان ممکن و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار با کمترین هزینه است.

همچنین باعث افزایش آگاهی از برند و معرفی هر چه بهتر آن به منظور استحکام جایگاه برند در بازار هدف و فروش بیشتر

می‌شود. شما برای فروش بیشتر باید تفاوت‌هایی با بقیه برندها داشته باشید و تبلیغات هوشمندانه( تبلیغات در شبکه

خراسان رضوی) می‌تواند به بیان این تفاوت‌ها و تمایزات محصولات و خدمات شما بپردازد. با رعایت نکاتی که در ادامه

برای شما آورده‌ایم تبلیغات و طراحی آگهی خود را مؤثرتر کنید.

جنبه مثبت خود را پررنگ کنید

یکی از اصولی که برای طراحی آگهی نیز به کار می‌رود برجسته کردن نکات مثبت کسب و کار شما است؛

یعنی همان عواملی که شما را از سایر رقبا متمایز و متفاوت می‌کند. با این کار مشتری محصولات شما را

با ویژگی و ارزش‌های خاص به شما می‌شناسد و در مقایسه با رقبا شما را انتخاب می‌کند چون

ارزش‌های محصولات شما را می‌بیند و در ذهن آن‌ها ماندگارتر هستید.

راه‌حل‌هایی برای برد هر دو طرف پیدا کنید

باید همیشه راه حلی را انتخاب کرد که هم برای مشتری سود داشته باشد و هم برای صاحب کسب و کار؛

به طور مثال با کمتر کردن قیمت‌های محصولات خود شاید سود فروش شما کمتر شود اما افزایش تعداد

مشتریان این کمبود را جبران می‌کند و از طرفی برند شما را پرطرفدار می‌کند و بیشتر در ذهن مخاطبان هک می‌شوید.

حالا نوبت به طراحی آگهی رسیده است!

یک آگهی تأثیرگذار در درجه اول باید توجه مخاطب را جلب و سپس او را به آن محصول علاقه‌مند سازد.

و پس از آن تمایل او را برای پیگیری موضوع افزایش دهد و بالاخره همان آگهی خوب و اصولی باعث فروش کالا،

خدمت یا ایده مورد نظر شود. برای یک طراحی آگهی حرفه‌ای و خوب باید چند اصل اساسی را در نظر بگیرید

که در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد. آگهی ساخت شده در جاهای مختلفی مانند طراحی سایت خبری منتشر می شود.

طرحی جذاب انتخاب کنید

یک آگهی خوب باید دارای طرح مناسب و جذب کننده باشد؛ این طرح می‌تواند عکس‌های گرافیکی، نقاشی یا

حروف چاپی باشد که به عنوان عناصر گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ایجاد طرحی مناسب بهتر است

از طرح‌های ساده استفاده کنید چرا که استفاده از یک عنصر هنری واحد، تأثیر بیشتری را می‌تواند بگذارد؛ به خصوص

در آگهی‌های کوچک که فضای کمتری وجود دارد. خواسته و تقاضای مخاطب را در طرح جای دهید و در نظر داشته باشید

که اگر مخاطب در نگاه اول به طرح شما نیاز خود را در آن ببیند بیشتر به آگهی شما توجه می‌کند. استفاده

از تصویر محصول در آگهی، اغلب اوقات در فروش آن تأثیر بیشتری دارد.

در متن آگهی تبلیغ کنید

یکی دیگر از اصول طراحی آگهی این است که بتوانید در متن آگهی خود نیز تبلیغ کنید. در متن آگهی خود باید

به این نکات توجه کنید که عبارت است از: معرفی و حمایت از ویژگی‌هایی که محصول مدعی دارا بودن آن‌هاست،

مزایای مثبتی را که محصولتان دارد را به نمایش بگذارید، مدارک و دلایلی برای ویژگی‌هایی که محصول شما دارا است ارائه بدهید.

حالا نوبت به خرید مشتری رسیده است!

باید در آگهی خود، مخاطب را برای اقدام به خرید ترغیب نماییم. توجه داشته باشید هنگامی که انجام رفتاری را از مخاطب

خود انتظار دارید، باید انگیزه و محرکی هم برای آن ارائه دهید تا مشتریان تشویق به انجام درخواست شما شوند؛ مثلا

یک محدودیت زمانی قائل شوید یا قیمت استثنایی و یا تخفیفات ویژه برای آن مورد خاص اعلام کنید.

مشخصات تجاری خود را درج کنید

نام تجاری، نشانی، تلفن، ساعت کار و دستورالعملهای استفاده از کالا را ارائه دهید. از علامت تجاری برند و یا شرکت

خود استفاده کنید. از به کار بردن نام تجاری کالا به عنوان تیتر یا به عنوان بخش اصلی و مسلط طرح، خودداری کنید.

نام تجاری و برند خود را در زمان طراحی لوگو به کار ببرید.

تیتر خود را جذاب کنید تا فروش خود را بالا ببرید!

تیتر اصلی، مهم‌ترین عنصر در طراحی آگهی تبلیغاتی به شمار می‌رود. به طور معمول تعداد کسانی که فقط تیتر

آگهی تبلیغاتی را می‌خوانند پنج برابر بیشتر از افرادی است که بدنه و متن آگهی را هم می‌خوانند. وقتی تیتر را نوشتید

تقریبا 80 درصد کار را انجام داده‌اید و اگر همین تیتر نتواند در خواننده ایجاد انگیزه کند باید به شما بگوییم که شما 80 درصد

سرمایه خود را از دست داده‌اید! در ادامه نکات مفیدی را برای بهبود تیترهای تبلیغاتی شما بازگو کرده‌ایم.تبلیغ نویسی برای

زمانی که شما می خواهید مقاله ای در سایتی دیگر منتشر کنید هم نقش پررنگی را ایفا می کند. بررسی نکاتی

درباره چگونه رپورتاژ آگهی بنویسید شمارا در این زمینه کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *